Adatvédelem és adatbiztonság
Online

Online fordítóiroda

A Start Fordítóiroda online platformján is kínálunk hivatalos fordítást, szakfordítást és lektorálást, minden szolgáltatásunk kényelmesen elérhető a webes felületünkön keresztül.

Hivatalos fordítás online is igényelhető, melyet hivatalos elektronikus aláírással, időbélyegzővel és tanúsítvánnyal látunk el majd küldjük vissza az Ön e-mail címére. Weboldalunkra feltöltött vagy e-mailben elküldött dokumentumait hivatalos fordítás után postán is el is tudjuk küldeni nemzetiszínű szalaggal összefűzve, cégszerű aláírással és pecséttel, hivatalos tanúsítvánnyal ellátva.

További elérhetőségek

Nyitvatartás: Hétfőtől vasárnapig!

E-mail cím: info@startfordito.hu

Telefonszám: +36 30 481 8889

Start Fordítóiroda online működése

Start Online Fordítóiroda logó

Az online fordítószolgáltatások korában az ügyfelek számára sosem volt gyorsabb a dokumentumok fordításának kezelése. Az internetes fordítóirodák lehetővé teszik, hogy bárhol és bármikor, akár otthonról vagy az irodából is, gyorsan és hatékonyan kérjenek fordításokat. Elegendő a szükséges dokumentumokat digitálisan, akár egy egyszerű szkenneléssel vagy fotózással elektronikus formában elküldeni a Start Fordítóiroda weboldalán az árajánlatkérésnél vagy az info@startfordito.hu e-mail címre, legyen az árajánlatkérés céljából vagy magának a fordítási munkának az elkezdéséhez.

Egy online fordítóiroda közvetlenül kezeli a dokumentumok szerkesztését, így például műszaki dokumentációk vagy reklámanyagok fordításakor a dokumentumokat komolyabb utómunkálatok és grafikus segítség nélkül állítják elő.

A Start Fordítóiroda által készíetett online hivatalosan fordított dokumentumokat rendszerint elfogadják a hivatalok, bankok, bíróságok, külföldi iskolák, munkahelyek.

Fordítóiroda online felkeresése a fordítási költségeket is csökkenti, ugyanis a fordítók számára gyakran egyszerűbb és hatékonyabb digitális formátumú dokumentumokkal dolgozni, mint a hagyományos papíralapú anyagokkal, mivel így könnyen ki tudják szűrni az ismétlődéseket, valamint ha más valamit korábban már fordítottak, akkor azt egyszerűen be tudják illeszteni, ezzel pedig a fordítás költsége is csökken, így az Ön számára is kedvezőbb árat tudunk adni.

A fordítások kiemelkedő minőségének fenntartásában fontos szerepet játszik a technológiai integráció, ezen belül is elsősorban a fordítástámogató szoftverek. Segítségükkel a korábbi projektekből fordítási memóriák és terminológiai adatbázisok építhetők akár szakterületekre, dokumentumtípusokra vagy speciálisan adott ügyfelekre bontva. Az új fordítandó dokumentumok előkészítése során a szoftver elemzi a szöveget, felismeri és automatikusan beilleszti a korábban már előforduló szövegrészt vagy terminust, ezzel gyorsítja és hatékonyabbá is teszi a folyamatokat, valamint hozzájárul a konzisztens szóhasználathoz és stílushoz. Különösen nagy jelentősége van nagy terjedelmű anyagok esetében, amikor több fordító párhuzamosan dolgozik az adott szövegen. A fordítási memóriában tárolt kifejezésekhez, szövegrészekhez és terminusokhoz ilyenkor minden fordító ugyanúgy hozzáfér, továbbá lehetőségük van a korábbi találatokat módosítani, törölni, vagy új terminust hozzáadni, biztosítva ezzel a következetességet és egységességet.

A kommunikáció is könnyebb, mivel e-mailben bármikor kérdezhet, módosíthat. Valamint ha esetleg újabb fordításra van szüksége, könnyen visszakereshet minket újra az e-mail fiókjában.

Internetes megrendelés esetén többféle gyors és kényelmes online fizetési lehetőség közül választhat. Banki átutalás esetén a fordítási projekt elindításakor az előzetesen egyeztetett adatok alapján a fordítási díjról e-mailben számlát küldünk, amelyen megtalálható az utaláshoz szükséges összes információ (bank, számlaszám, IBAN, SWIFT stb.), az összeget pedig Ön egy a számára megfelelő időpontban kényelmesen, mindössze néhány perc alatt akár otthona kényelméből is elutalhatja. Ha a bankkártyás fizetést preferálná, weboldalunkon, az OTP SimplePay rendszerén keresztül erre is van lehetőség. Gyors, egyszerű és garantáltan biztonságos. A fizetés sikerességéről Ön is és a fordítóiroda is azonnali értesítést kap.

Ügyfélszolgálat: 1055 Budapest, Szent István körút 29.

E-mail cím: info@startfordito.hu

Telefonszám: +36 30 481 8889

Székhely: 1132 Budapest, Váci út 16. fszt. 12.

Személyes ügyfélfogadás a Szent István körút 29. alatt lévő ügyfélszolgálatunkon érhető el!

Cégjegyzékszám: 01-09-416032

Bankszámlaszám: OTP Bank 11709002-25983706


Simplepay logó, Mastercard logó, Maestro logó, American Express logó

© 2023 Start Fordítóiroda